Yeter Artık






Dağlarca


21 EKİM 2007 kara bir gün bu gün, ağladım ağladım,

Gelmiş yurduma ihanet eden ayaklar adım adım,

Gökteki Ay Yıldız düşmüş al kana, kırıldı kolum kanadım,

Yaktın içten yaktın bizi, yakışmadı yakışmıyor sana dağlarca.


Yürek mi dayanır buna, 12 şehit, kaybolan askerler nerede ?

Duyduk ki içimizde barınmış ihanet eden kanlı ellerde,

Bir yaş var Ülkede, bir kin, bir buğun bütün dillerde,

Nasıl temizlersin bunu? Yakışmadı yakışmıyor sana dağlarca.


Gencecik fidanlara kıydın, al al kanlara boyadın,

İhanetin böylesi görülmedi, tarihe kara leke yazıldın,

Her yerde her dildesin, kahpeye çıktı adın,

Nasıl temizlersin bunu, yakışmadı yakışmıyor sana dağlarca.


Okuyup yiyip içip de ihanet edenlere kucak açtın,

Sen bir Anadolu’sun, bu kahpelere nasıl nasıl baktın,

Yeşeren yemyeşil yeşeren, bağrındaki filileri yaktın,

Sönmez içindeki bu ateş, yakışmadı yakışmıyor sana dağlarca.


Sana olan sitemleri yazsam, satırlara sığmaz dağlarca,

Tarihlere bak; biriz, beraberiz, etle tırnak gibi yıllarca,

Çözemezler, çözülmeyiz uğraşsalar da didinseler de aylarca,

Bir gölgemiz var, bir Dağlarca değil, bin Dağlarca.


25.10.2007

Hiç yorum yok: